De Meisjes in de media
De Meisjes schamen zich een beetje. Krijgen soms het idee dat ze bij het Ministerie van Zelffelicitatie werken. Terwijl ze toch super trots zijn. Het is dubbel. De Meisjes houden van aandacht. Ze vinden het fantastisch dat ze gevonden worden door de media. Zodra ze horen dat de Meisjes in de media zullen verschijnen, is het feest. Bellen ze elkaar jubelend op. Alleen nog in staat om in superlatieven te spreken. Gewoon van pure blijdschap.
Daarna komt stap twee. Ze moeten hun volgers laten weten dat De Meisjes in de media staan. Hun volgers zijn tenslotte hun trouwe fans. De reden van het bestaan van De Meisjes. De Meisjes hebben immers een missie. Zendingsdrang. Enige tijd geleden hebben ze daar een blog over geschreven.
Die missie is echter een zware boodschap en daar houden ze niet van. Aan zwaarte hebben De Meisjes helemaal geen behoefte. Vandaar de keuze voor gezelligheid, verleiding en verlokking.
De Meisjes is een merknaam. Dat vergeten ze wel eens. In het echte leven zijn De Meisjes dikke vriendinnen zolang ze zich kunnen herinneren. Daarom zien ze het wel eens over het hoofd dat ze ook een merk zijn, een brand. Dat zo’n merk vermarkt moet worden. Zodat marketing om de hoek kijken. Ze willen toch ook weer niet in de woestijn blijven roepen.
Met dat vermarkten ontstaat de schaamte. Reclame maken voelt alsof ze op promotietour zijn: De Meisjes komen naar je toe in de zomer! ……. En toch is het zo. Deze zomer spatten de foto’s van De Meisjes je in veel tijdschriften tegemoet.
De Meisjes in Tuinseizoen
Goed. Ze zetten hun gêne opzij en toeteren het van de toren: De Meisjes staan opnieuw in een tijdschrift! In het blad Tuinseizoen van de maand juni. Dit keer met een groot informatief artikel en veel foto’s. Echt, als je nóg meer van De Meisjes wilt weten dan moet je het lezen. Ze geven zichzelf bloot. Bloter dan ze dachten. En dat is eng, heel spannend maar toch vooral ….ja…toch vooral….leuk.
Heb je de andere informatie over De Meisjes in de media gemist?
We zetten het nog even op een rijtje:
De Meisjes in Stadstuinieren
De Meisjes stonden in het Tuinblad Stadstuinieren. In de rubriek “vers lees en luister voer” van maart 2016, wordt het blog van De Meisjes aanbevolen. Stadstuinieren vindt het heerlijk om ’s ochtends wakker geschud te worden door het enthousiasme van De Meisjes. We werden er verlegen van.
De Meisjes in boekvorm
In maart 2017 kwam het boek : “Eigen Kweek” uit. Een boek geschreven door foodbloggers over lekker koken met eigen oogst. De Meisjes ontwikkelden speciaal voor dit boek 8 overheerlijke recepten met ingrediënten uit eigen tuin. Het boek is te koop bij Xenos.
De Meisjes in Libelle
Libelle geeft een paar keer per jaar een special uit. In de special Tuin & Zo van april 2017 worden De Meisjes genoemd in de rubriek Tuin Online. Volgens Libelle een blog met heerlijke recepten, moestuintips en grappig geschreven verhalen die altijd goed voor een glimlach zijn.
De Meisjes in De Tuin op Tafel
De Instagram foto’s van De Meisjes haalden het tijdschrift De Tuin op Tafel. Zijn ze niet prachtig?
De Meisjes in Home and Garden
In april 2017 stonden De Meisjes met foto’s en een interview in Home and Garden. In het tijdschrift en op de site. Ons eerste echte interview en dat voor zo’n bekend blad. We zijn er nog beduusd van.
De Meisjes live
Wil je De Meisjes wel eens van dichtbij meemaken? Boek dan een workshop bij De Meisjes. Zo kun je ze horen, zien en spreken. Gezelligheid gegarandeerd. De eerstvolgende workshop vind je hier.
Super leuk zeg!! Jullie mogen terecht trots zijn!
Dank je wel. Daar worden we bijna verlegen van.
en ook een beetje dankzij jou. Bedankt voor de tip Daisy!
Wat jammer dat ik dat allemaal gemist heb, laten jullie weten wanner ik een tijdschrift kan kopen waar jullie rubriek instaat ?
Hi Marie-Louise,
ja dat zullen we doen hoor!
Liefs van de Meisjes